четвер, 19 березня 2015 р.

Модуль 5. Рефлексія

   У 5 модулі я за допомогою парної  та групової форм організації навчання:
  • обговорила власну презентацію щодо представлення ідей проектів та оцінювання навчальних потреб учнів;
  • ознайомилась та обговорила з учасниками тренінгів закони щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах;

  • з’ясувала, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та співпраці;
  • намагалася оцінити Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в навчальних проектах учнів початкової школи;
  • розпочала створення форми оцінювання веб-ресурсів для використання учнями середньої школи;
  • переглянула План вивчення теми та внесла до нього відповідні зміни щодо різного типу запитань (ключових, тематичних, змістових).
   Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме: урізноманітнення інформації до навчальної теми, використання засобів спілкування для організації колективної роботи, формування навичок критичного мислення засобом оцінювання веб-сторінок, виховання відповідальності через ознайомлення з поняттям авторського права.



Немає коментарів:

Дописати коментар