
- проглянула табличку З-Х-Д (Знання-Хочу
дізнатися-Дізнався);
- ознайомилася зі способами оцінювання учнів та як правильно
це робити;
- визначила для себе, що оцінювати учнів буду впродовж всього
навчального циклу, а також буду залучати учнів до оцінювання;
-продумала питання, які стосуються майбутньої теми Портфоліо;
- розробила презентацію про вхідні
знання та навички учнів, використала в ній розроблену таблицю З-Х-Д та
діаграму.
Загалом, за результатами опрацювання даного модуля я ознайомився з
особливостями оцінювання навчальних проектів. Виявляється, що від
правильно обраних методів на початку, під час роботи та після закінчення
виконання проекту, а також від правильності обраних інструментів залежить
результат проектної діяльності в цілому для учителя та учнів. Даний модуль
сприяв здійсненню мною самоосвітньої роботи щодо застосування різноманітних
методів навчання.
Немає коментарів:
Дописати коментар