Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - а саме, зрозуміти, значення терміна "Фасилітація." Фасилітація (англ. facilitate- полегшувати, сприяти) – стиль педагогічного спілкування, який передбачає полегшення взаємодії під час спільної діяльності; не нав’язлива допомога групі чи окремій людині в пошуку способів виявлення і розв’язування проблем, налагодженні комунікативної взаємодії між суб’єктами діяльності. Дослідження процесу навчання учнів свідчить, що вони навчаються краще тоді, коли вчителі формують у них навички, ознайомлюють зі змістом та стратегіями, за допомогою яких можна самостійно вирішувати завдання. Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості і вони можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст; процес ; результати; навчальне середовище. Отже, задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні. За допомогою даного модуля я проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учні, створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні, інструменти для підсумкового оцінювання, навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів, внесла зміни в План вивчення теми.
Немає коментарів:
Дописати коментар